Jako realitní makléř víte, že spokojený klient je tou nejlepší vizitkou. Jedním z klíčových momentů při prodeji nebo pronájmu nemovitosti je hladký průběh všech formalit, včetně přepisu energií. Společnost innogy vám nabízí komplexní řešení, díky kterému ušetříte čas a zajistíte svým klientům bezproblémový přechod.
5 důvodů, proč spolupracovat s innogy:
S naším bezkontaktním servisem vyřídíte přepis energií jednoduše a z pohodlí své kanceláře.
Coby náš realitní partner máte svého osobního VIP poradce, který je Vám k dispozici a zajistí pro Vás a Vašeho klienta zdárný průběh přepisu energií. Víme, že každý klient je jedinečný – připravíme jim cenovou kalkulaci na míru. Vy i klient získáte zpětnou vazbu o vyřízení přepisu energií.
Tato služba Vám zabere minimum času a získáte motivující finanční odměnu.
Všechny naše služby jsou plně v souladu s platnou legislativou. Zajistíme vám maximální bezpečnost a transparentnost.
S více než 41 pobočkami po celé České republice jsme vždy blízko. Ať už potřebujete poradit s výběrem tarifu nebo s vyřízením přepisu, naši odborníci Vám rádi pomohou.
Spolupráce s innogy vám přinese řadu výhod, včetně úspory času, zvýšení spokojenosti klientů a profesionálního přístupu.
Vyzkoušejte naše služby a přesvědčte se sami!
Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte nás: Externí partneři | innogy
FAQ (Často kladené otázky)