Filip Bartůněk

Osobně jsem denně v kontaktu s nejvýznamnějšími českými společnostmi a navazuji s nimi spolupráci v oblasti obchodu a marketingu. Získané know-how následně předávám účastníkům mých školení a mentoring programů. Tím dostávají možnost si klienty vybírat a mít tak rozvoj podnikání pevně ve svých rukou. Přidaná hodnota mých školení je v tom, že jako jediný v ČR spojuji akviziční obchod s marketingem.
Zkušenosti v praxi stále získávám i díky mé reklamní agentuře LBU.digital, která v jeden funkční celek spojuje sociální sítě, výkonnostní marketing a kreativu. Většinu svých klientů jsem během své obchodní kariéry nabral díky aktivnímu akvizičnímu obchodu, cold calls a vyjednávání. Své klienty z řad firem a fyzických osob učím stejné postupy a taktiky, díky kterým jsem osobně uzavřel společnosti jako Haier, Pivovar Svijany, Auto Tukas, Penta, ATT Investments, Scanquilt, Twisto, DinoPark, Babiččina volba a mnoho dalších.
Za rok 2023 jsem osobně pro svojí firmu a mé partnery uzavřel v marketingu zakázky za více než 70 milionů korun. Od srpna roku 2023 jsme začali trénovat společnosti a fyzické osoby v oblasti obchodu a učit je stejné postupy a taktiky, díky kterým každý měsíc uzavírám významné hráče v ČR. Klienty trénuji B2B tak B2C obchod.